Tässä on nyt hankaluutena sellanen kun mä yksin sählään tääl koton ja leikin remonttireiskaa ni mun pitää koko ajan soitella ukolle töihin ja kysellä. Hankaluus on se että kännykkäni näyttää toimivan vaan yhessä kohtaa pihaamme ja kuitenkin puhelun ajan joudun juokseen ympäri pihaa… Ja sit ku me viel 95 % ajasta vaan huudetaan toisillemme kirosanoi… Ystäväni lohdutti minua sanoen että niin kauan kun kotinne ei oo täydellisen valmis, niin kauan ootte yhessä. Hänen havaintonsa mukaan kun avioparit eroavat usein juuri kun oma koti on saatu rakennettua ja sisustettua ns. täydellisesti. Yritän nyt sitten olla kohtaloani ovelampi ja olla vaatimatta täydellisyyttä. Olen päättänyt olla joustava enkä halkoa hiuksia. Hyvä esimerkki on vessapaperitelineen kolo olohuoneessamme. Purimme kokonaan vanhan veskin ja kylppärin ja taloa laajennettiin sen verran että tehtiin kaksi uutta kylppäriä. Tästä seurauksena oli olohuoneen laajentuminen ja nyt siis olkkarin peräseinässä on seinään koverrettu vanhanaikainen teline vessapaprulle. Olen päättänyt että en hermostu tästä. Suorastaan VAADIN että se jää siihen.

1240555425_img-d41d8cd98f00b204e9800998e